Menu Zamknij

Szyldomania żywiecka?

Data ostatniej modyfikacji 2024-02-20 przez srubkazywiec

Reklama wizualna – szyldy winny zachęcać nas do odwiedzania placówki handlowej czy zakładu gastronomicznego. Zaprezentowane w sposób przypadkowy i zupełnie wybiórczo na zdjęciach reklamy, wcale odruchów takich we mnie nie wywołują. Albo są to drażniące zestawem kolorystycznym i treścią szyldy, albo umie- szczane na elewacjach dużych budynków w ilości przekraczającej zdolności percepcji pieszego.

Oczywiście żadna z tych reklam nie będzie pozytywnie dostrzeżona przez kierowców samochodów przejeżdżających  ulicami miasta. W najbliższym czasie zaprezentujemy dalsze przykłady niekompetencji reklamowo promocyjnej w Żywcu. Nikt z normalnych przechodniów nie poświęci swojej uwagi na analizę treści reklam i na pewno nie zostanie zachęcony do zakupów czy skorzystania z oferty usługowo – gastronomicznej.

Zaproponujemy również konieczność zmiany filozofii myślenia o szyldach, reklamach czy sposobach promocji handlu, usług czy gastronomii. W żadnym przypadku nie wolno naśladować zmasowanej reklamie dużych supermarketów. Szansa dla żywca w regionalizmach i lokalności. Ale to w innych materiałach.

Opublikowano wKontr(a)wersje, Po godzinach

Podobne wpisy